Ilmainen toimitus yli 79 € *Ei huonekalut Ei huonekalut 14pv palautusoikeus

Asiakaspalvelu

Täältä löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Sleepo Asiakaspalvelu

Meillä on ruotsin ja englanninkielinen asiakaspalvelu.

Asiakaspalvelumme on aina tavoitettavissa, jos haluat tietoa tuotteistamme, olemassa olevasta tilauksesta, toimituksesta tai yleisistä ehdoistamme. Työntekijöillämme on pitkä kokemus ja he auttavat mielellään ostoksissasi.

Aukioloajat:

Puhelin: +46 8 20 87 70, sähköposti: 

Puhelin aukioloajat asiakaspalvelu:

Maanantai - perjantai: 11.00 - 18.00

Lounastauko: 13.00 - 14.00

 Kiitos ostoksista Sleepo.fi:ssä 

/Sleepon asiakaspalvelu

 

Showroom


Valitettavasti meillä ei ole Showroom Suomessa, mutta ota rohkeasti yhteyttä info@sleepo.fi tai +46 8 20 87 70, niin autamme sinua lähettämällä kangas- tai puunäytteitä sekä neuvoja ja vinkkejä.

Me odotamme yhteydenottoasi!


 

Kysymyksiä & Vvastaukset

 Alta löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin

Miten tuotteeni toimitetaan?

Toimitukset hoidetaan yhteistyössä DHL:n ja Postin kanssa ja ne toimitetaan joko kotiin tai lähimpään noutopisteeseen. Voit nähdä kassalla tilauksesi tarjoamat toimitusvaihtoehdot. Pienet paketit lähetetään noutopisteeseen ja suuremmat tuotteet toimitetaan kotiin asti.

Toimitusaika löytyy tilausvahvistuksestasi.

Ympäristösyistä ja hyvän palvelun takia yritämme aina yhdistää tilauksesi. Silloin tuote, jolla on pisin toimitusaika, määrää toimitusajan. Joitakin poikkeuksia voi kuitenkin esiintyä ja joissain tapauksissa tuotteet voidaan toimittaa eri aikoina, jos ne tulevat eri varastoista. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksesi toimituksesta. Toimitamme kaikkiin osoitteisiin Suomessa, paitsi Ahvenanmaalle ja veneitä vaativiin kohteisiin.

Mikä on toimituksen hinta?

Tarjoamme aina ilmaisen toimituksen yli 79 EUR tilauksille* pienille paketeille, jotka voidaan lähettää noutopisteeseen. Ostoskorit, joiden arvo on 79 EUR tai alle, maksavat 7 EUR toimituskuluja.

Suurempien toimitusten / tuotteiden kohdalla ne toimitetaan kotiinkuljetuksella seuraavin kustannuksin:

a) Postinumeroille 00002-929999: 29 EUR

b) Postinumeroille 930000-999999: 99 EUR

*) Ei toimituksia Ahvenanmaalle.

Tilauksesi toimitusaika löytyy tilausvahvistuksestasi.

Kuinka palautan tuotteeni?

Sleepo tarjoamme sujuvat palautukset seuraavasti:

Mikäli et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on avoin kauppa 14 päivän ajan. Käyttääksesi peruutusoikeuttasi, palauta tilauksesi meille 14 päivän kuluessa mukana tulevalla palautuslomakkeella tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi palautustunnuksen.

Jos olet noutanut pakettisi postitoimistosta, pakkauksessa on palautuslappu. Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme vastaavan summan / muokkaamme laskuasi, pois lukien palautuksen toimituskulut 7 EUR. Tilauksen yhteydessä aiheutuneita toimituskuluja ei palauteta.

Mikäli olet saanut tuotteesi kotiin toimitettuna, lähetä meille palautuslomake sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi. Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme vastaavan summan / muokkaamme laskuasi, pois lukien palautuksen toimituskulut 39 EUR. Tilauksen yhteydessä aiheutuneita toimituskuluja ei palauteta.

Peruuttamisoikeus ja avoin osto ei koske yritysasiakkaita.

Miten avoin osto toimii?

Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on avoin kauppa 31. tammikuuta asti. Käyttääksesi peruutusoikeuttasi, palauta tilauksesi meille ennen 31. tammikuuta kuluessa paketissasi olevan palautuslomakkeen kautta, tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautuskuitti.

Napsauta tätä (linkki) nähdäksesi kuinka palauttaa tuote. Jos haluat ilmoittaa meille muulla tavalla, löydät esimerkkejä peruuttamislomakkeista Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivuilta (www.kkv.fi).

Tavaran tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattu alkuperäiseen pakkaukseen, kun ne palautetaan meille. Huomaa, että alkuperäistä pakkausta ei saa käyttää ulkopakkauksena, koska tuote voi vaurioitua ja saatat saada poistovähennyksen. Lisätietoja avoimesta ostosta löydät ostoehdoistamme.

Miten teen valituksen?

Auttaaksemme sinua valittamaan helposti ja nopeasti, jos olet vastaanottanut rikkinäisen tai viallisen tuotteen, pyydämme sinua lähettämään meille sähköpostilla seuraavat asiakirjat osoitteeseen info@sleepo.fi.

Tuotevalitus:

-Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
-Selkeä kuvaus ongelmasta
-Kuvat, joissa näkyy vika
-Kuva henkilöllisyystodistuksesta yleensä tuotteen alapuolella

Kuljetusvalitus:

-Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
-Selkeä kuvaus ongelmasta
-Kuvia koko tuotteesta ja virheestä
-Kuvia pakkauksesta riippumatta siitä, onko se täydellinen vai vaurioitunut
-Katso lisätietoja ostoehdoissamme kuvatuista valituksista, katso täältä.

Kaipaisin apua sisustus- ja tyylivinkkeihin?

Olemme tiimi, jolla on laaja kokemus sisustussuunnittelusta ja muotoilusta ja autamme mielellämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@sleepo.fi kysymyksissäsi ja huolenaiheissasi, niin voimme koota ehdotuksen, jonka lähetämme sinulle.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Peruuta tilaus, jota ei ole käsitelty

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi ja käsitellä tilauksesi, joka ei ole alkanut, voit peruuttaa ostoksesi. Jos tilauksesi on osittain toimitettu ja haluat käyttää peruutusoikeutta tilauksesi siihen osaan, jota varastomme henkilökunta ei ole vielä käsitellyt, voit myös peruuttaa sen osan ostostasi. Voit myös poistaa tuotteita tilauksestasi sen tekemisen jälkeen, mikäli niiden käsittely ei ole alkanut. Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai poistaa tuotteita siitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Peruuta tilaus toimituksen jälkeen

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi tilaukseen varastonkäsittelyn alkamisen jälkeen, sinun tulee vastaanottaa tilaus ja palauttaa se meille normaaliin tapaan. Jos et nouda tilausta, se käsitellään noutamattomana tilauksena ostoehtojemme mukaisesti.

Voimassaolo

Peruutus ei ole voimassa ennen kuin olet saanut meiltä vahvistuksen sähköpostitse tai puhelimitse.

Voinko lykätä tilaustani?

Tällä hetkellä emme valitettavasti voi siirtää tilauksia.

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Kun tilaus on tehty, kestää vain muutaman minuutin, ennen kuin saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa sitä, tarkista, onko se valitettavasti päätynyt roskapostikansioosi.

Jos et ole saanut, ota yhteyttä info@sleepo.fi tai +46 820 87 70, niin autamme ja lähetämme uuden.

Onko sinulla yksi Showroom?

Kyllä, meillä on Showroom osoitteessa Markvardsgatan 9 Tukholmassa, Ruotsissa. Mutta ota rohkeasti yhteyttä info@sleepo.fi tai +46 8 20 87 70, niin autamme sinua lähettämällä kangas- tai puunäytteitä sekä neuvoja ja vinkkejä.

Toimitatko ulkomaille?

Toimitamme tällä hetkellä Ruotsin, Norjan ja Suomen osoitteisiin.

Kuinka teen yritystilauksen?

Kassalle päästyäsi syötät postinumeron, johon haluat tilauksen toimitettavan, ja valitset toimitustavan, jonka jälkeen valitset vaiheessa kolme, haluatko suorittaa ostoksen yksityishenkilönä vai yrityksenä.


 

Olet katsonut aiemmin

Aina Sleepossa!

Ilmainen toimitus yli 79 € *Ei huonekalut
Sleepo tarjoaa Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Ei huonekalut 14pv palautusoikeus
Ei huonekalut 14pv palautusoikeus
;