Miten tuotteeni toimitetaan?
Toimitukset hoidetaan yhteistyössä DHL:n ja Postin kanssa ja ne toimitetaan joko kotiin tai lähimpään noutopisteeseen. Voit nähdä kassalla tilauksesi tarjoamat toimitusvaihtoehdot. Pienet paketit lähetetään noutopisteeseen ja suuremmat tuotteet toimitetaan kotiin asti.
Toimitusaika löytyy tilausvahvistuksestasi.
Ympäristösyistä ja hyvän palvelun takia yritämme aina yhdistää tilauksesi. Silloin tuote, jolla on pisin toimitusaika, määrää toimitusajan. Joitakin poikkeuksia voi kuitenkin esiintyä ja joissain tapauksissa tuotteet voidaan toimittaa eri aikoina, jos ne tulevat eri varastoista. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksesi toimituksesta. Toimitamme kaikkiin osoitteisiin Suomessa, paitsi Ahvenanmaalle ja veneitä vaativiin kohteisiin.
Mikä on toimituksen hinta?
Tarjoamme aina ilmaisen toimituksen yli 79 EUR tilauksille* pienille paketeille, jotka voidaan lähettää noutopisteeseen. Ostoskorit, joiden arvo on 79 EUR tai alle, maksavat 7 EUR toimituskuluja.
Suurempien toimitusten / tuotteiden kohdalla ne toimitetaan kotiinkuljetuksella seuraavin kustannuksin:
a) Postinumeroille 00002-929999: 29 EUR
b) Postinumeroille 930000-999999: 99 EUR
*) Ei toimituksia Ahvenanmaalle.
Tilauksesi toimitusaika löytyy tilausvahvistuksestasi.
Kuinka palautan tuotteeni?
Sleepo tarjoamme sujuvat palautukset seuraavasti:
Mikäli et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on avoin kauppa 14 päivän ajan. Käyttääksesi peruutusoikeuttasi, palauta tilauksesi meille 14 päivän kuluessa mukana tulevalla palautuslomakkeella tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi palautustunnuksen.
Jos olet noutanut pakettisi postitoimistosta, pakkauksessa on palautuslappu. Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme vastaavan summan / muokkaamme laskuasi, pois lukien palautuksen toimituskulut 7 EUR. Tilauksen yhteydessä aiheutuneita toimituskuluja ei palauteta.
Mikäli olet saanut tuotteesi kotiin toimitettuna, lähetä meille palautuslomake sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi. Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme vastaavan summan / muokkaamme laskuasi, pois lukien palautuksen toimituskulut 39 EUR. Tilauksen yhteydessä aiheutuneita toimituskuluja ei palauteta.
Peruuttamisoikeus ja avoin osto ei koske yritysasiakkaita.
Miten avoin osto toimii?
Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on avoin kauppa 31. tammikuuta asti. Käyttääksesi peruutusoikeuttasi, palauta tilauksesi meille ennen 31. tammikuuta kuluessa paketissasi olevan palautuslomakkeen kautta, tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautuskuitti.
Napsauta tätä (linkki) nähdäksesi kuinka palauttaa tuote. Jos haluat ilmoittaa meille muulla tavalla, löydät esimerkkejä peruuttamislomakkeista Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivuilta (www.kkv.fi).
Tavaran tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattu alkuperäiseen pakkaukseen, kun ne palautetaan meille. Huomaa, että alkuperäistä pakkausta ei saa käyttää ulkopakkauksena, koska tuote voi vaurioitua ja saatat saada poistovähennyksen. Lisätietoja avoimesta ostosta löydät ostoehdoistamme.
Miten teen valituksen?
Auttaaksemme sinua valittamaan helposti ja nopeasti, jos olet vastaanottanut rikkinäisen tai viallisen tuotteen, pyydämme sinua lähettämään meille sähköpostilla seuraavat asiakirjat osoitteeseen info@sleepo.fi.
Tuotevalitus:
-Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
-Selkeä kuvaus ongelmasta
-Kuvat, joissa näkyy vika
-Kuva henkilöllisyystodistuksesta yleensä tuotteen alapuolella
Kuljetusvalitus:
-Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
-Selkeä kuvaus ongelmasta
-Kuvia koko tuotteesta ja virheestä
-Kuvia pakkauksesta riippumatta siitä, onko se täydellinen vai vaurioitunut
-Katso lisätietoja ostoehdoissamme kuvatuista valituksista, katso täältä.
Kaipaisin apua sisustus- ja tyylivinkkeihin?
Olemme tiimi, jolla on laaja kokemus sisustussuunnittelusta ja muotoilusta ja autamme mielellämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@sleepo.fi kysymyksissäsi ja huolenaiheissasi, niin voimme koota ehdotuksen, jonka lähetämme sinulle.