Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut Pidennetty avoin osto 31.1.2023 asti

Asiakaspalvelu

Sleepo Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on aina tavoitettavissa, jos haluat tietoa tuotteistamme, olemassa olevasta tilauksesta, toimituksesta tai yleisistä ehdoistamme. Työntekijöillämme on pitkä kokemus ja he auttavat mielellään ostoksissasi.

Aukioloajat:

Puhelin: +46 8 20 87 70, sähköposti: 

Puhelin aukioloajat asiakaspalvelu:

Maanantai - perjantai: 10.00 - 17.00

Suljettu lounasaikaan 12.00 - 13.00

 Kiitos ostoksista Sleepo.fi:ssä 

/Sleepon asiakaspalvelu

 

Showroom


Valitettavasti meillä ei ole Showroom Suomessa, mutta ota rohkeasti yhteyttä info@sleepo.fi tai +46 8 20 87 70, niin autamme sinua lähettämällä kangas- tai puunäytteitä sekä neuvoja ja vinkkejä.

Me odotamme yhteydenottoasi!


 

Kysymyksiä & Vvastaukset

 Alta löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin

Miten tuotteeni toimitetaan?

Paljonko toimitus maksaa?

Tarjoamme 7 euron toimitusta lähetyksille, jotka voidaan lähettää DHL/Posti-agenteille. Suuremmille lähetyksille, jotka toimitetaan kotiinkuljetuksella, toimitusmaksu on 39 euroa.

Emme toimita Ahvenanmaalle.

Ympäristösyistä ja hyvän palvelun vuoksi pyrimme aina toimittamaan tilauksesi yhdessä. Tällöin ajan määrää se tuote, jonka toimitusaika on pisin. Joitakin poikkeamia voi kuitenkin esiintyä ja joissain tapauksissa tavarat voidaan toimittaa eri aikoina, jos ne toimitetaan eri varastoista. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksestasi. Toimitamme kaikkiin osoitteisiin ympäri Suomen paitsi Ahvenanmaalle ja laivakuljetusta vaativiin osoitteisiin.

Sleepo tekee toimituksia Suomessa yhteistyössä DHL:n ja Postin kanssa.

Miten avoin osto toimii?

Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on 14 päivän peruutusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Käyttääksesi peruuttamisoikeuttasi, sinun on palautettava tilauksesi meille 14 päivän kuluessa paketissasi olevan palautuslomakkeen kautta, tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautuskuitti.

Napsauta tätä (linkki) nähdäksesi kuinka palauttaa tuote. Jos haluat ilmoittaa meille muulla tavalla, löydät esimerkkejä peruuttamislomakkeista Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivuilta (www.kkv.fi).

Tavaran tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattu alkuperäiseen pakkaukseen, kun ne palautetaan meille. Huomaa, että alkuperäistä pakkausta ei saa käyttää ulkopakkauksena, koska tuote voi vaurioitua ja saatat saada poistovähennyksen. Lisätietoja avoimesta ostosta löydät ostoehdoistamme.

Kuinka palautan tuotteeni?

Sleepolla tarjoamme sujuvat palautukset seuraavasti:

Jos olet noutanut pakettisi postitoimistosta, pakkauksessa on palautuslappu. Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme vastaavan summan / muokkaamme laskuasi. Palautuksen toimituskulut 7 EUR oikaistaan ​​palautuksen yhteydessä.

Mikäli olet saanut tuotteesi kotiin toimitettuna, lähetä sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen info@sleepo.fi saadaksesi palautuslomakkeen, jonka lähetämme sinulle. Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme vastaavan summan / muokkaamme laskuasi. Palautuksen toimituskulut 39 EUR oikaistaan ​​palautuksen yhteydessä.

Peruuttamisoikeus ja avoin osto ei koske yritysasiakkaita.

Miten teen valituksen?

Auttaaksemme sinua valittamaan helposti ja nopeasti, jos olet vastaanottanut rikkinäisen tai viallisen tuotteen, pyydämme sinua lähettämään meille sähköpostilla seuraavat asiakirjat osoitteeseen info@sleepo.fi.

Tuotevalitus:

-Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
-Selkeä kuvaus ongelmasta
-Kuvat, joissa näkyy vika.

Kuljetusvalitus:

-Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
-Selkeä kuvaus ongelmasta
-Kuvia koko tuotteesta ja virheestä
-Kuvia pakkauksesta riippumatta siitä, onko se täydellinen vai vaurioitunut
-Katso lisätietoja ostoehdoissamme kuvatuista valituksista, katso täältä.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Peruuta tilaus, jota ei ole käsitelty

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi ja käsitellä tilauksesi, joka ei ole alkanut, voit peruuttaa ostoksesi. Jos tilauksesi on osittain toimitettu ja haluat käyttää peruutusoikeutta tilauksesi siihen osaan, jota varastomme henkilökunta ei ole vielä käsitellyt, voit myös peruuttaa sen osan ostostasi. Voit myös poistaa tuotteita tilauksestasi sen tekemisen jälkeen, mikäli niiden käsittely ei ole alkanut. Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai poistaa tuotteita siitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Peruuta tilaus toimituksen jälkeen

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi tilaukseen varastonkäsittelyn alkamisen jälkeen, sinun tulee vastaanottaa tilaus ja palauttaa se meille normaaliin tapaan. Jos et nouda tilausta, se käsitellään noutamattomana tilauksena ostoehtojemme mukaisesti. Voimassaolo Peruutus ei ole voimassa ennen kuin olet saanut meiltä vahvistuksen sähköpostitse tai puhelimitse.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Peruuta tilaus, jota ei ole käsitelty

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi ja käsitellä tilauksesi, joka ei ole alkanut, voit peruuttaa ostoksesi. Jos tilauksesi on osittain toimitettu ja haluat käyttää peruutusoikeutta tilauksesi siihen osaan, jota varastomme henkilökunta ei ole vielä käsitellyt, voit myös peruuttaa sen osan ostostasi. Voit myös poistaa tuotteita tilauksestasi sen tekemisen jälkeen, mikäli niiden käsittely ei ole alkanut. Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai poistaa tuotteita siitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Peruuta tilaus toimituksen jälkeen

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi tilaukseen varastonkäsittelyn alkamisen jälkeen, sinun tulee vastaanottaa tilaus ja palauttaa se meille normaaliin tapaan. Jos et nouda tilausta, se käsitellään noutamattomana tilauksena ostoehtojemme mukaisesti.

Voimassaolo

Peruutus ei ole voimassa ennen kuin olet saanut meiltä vahvistuksen sähköpostitse tai puhelimitse.

Voinko lykätä tilaustani?

Jos haluat lykätä tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluun info@sleepo.fi tai soita +468-20 87 70 ennen tilauksen tekemistä, niin autamme sinua edelleen.

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Kun tilaus on tehty, kestää vain muutaman minuutin, ennen kuin saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa sitä, tarkista, onko se valitettavasti päätynyt roskapostikansioosi.

Jos et ole saanut, ota yhteyttä info@sleepo.fi tai +46 820 87 70, niin autamme ja lähetämme uuden.

Onko sinulla yksi Showroom?

Kyllä, meillä on Showroom osoitteessa Markvardsgatan 9 Tukholmassa, Ruotsissa. Mutta ota rohkeasti yhteyttä info@sleepo.fi tai +46 8 20 87 70, niin autamme sinua lähettämällä kangas- tai puunäytteitä sekä neuvoja ja vinkkejä.

Toimitatko ulkomaille?

Toimitamme tällä hetkellä Ruotsin, Norjan ja Suomen osoitteisiin.

Kuinka teen yritystilauksen?

Kassalle päästyäsi syötät postinumeron, johon haluat tilauksen toimitettavan, ja valitset toimitustavan, jonka jälkeen valitset vaiheessa kolme, haluatko suorittaa ostoksen yksityishenkilönä vai yrityksenä.

Kaipaisin apua sisustus- ja tyylivinkkeihin?

Olemme tiimi, jolla on laaja kokemus sisustussuunnittelusta ja muotoilusta ja autamme mielellämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@sleepo.fi kysymyksissäsi ja huolenaiheissasi, niin voimme koota ehdotuksen, jonka lähetämme sinulle.


 

Aina päällä Sleepo!

Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Sleepo tarjoaa Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Pidennetty avoin osto 31.1.2023 asti
Pidennetty avoin osto 31.1.2023 asti