Ilmainen toimitus yli 79 € *Ei huonekalut Ei huonekalut 14pv palautusoikeus

OSTOEHDOT

Seuraavat ostoehdot (jäljempänä ehdot) koskevat Sleepo AB:n, 556857-0146, (jäljempänä Sleepo) sänkyjen, huonekalujen, kalusteiden ja muun irtaimen omaisuuden (jäljempänä Tuotteet) myyntiä. ellei asianomaisen asiakkaan (jäljempänä Asiakas) ja Sleepon välillä ole erikseen kirjallisesti toisin sovittu. Kuluttajille myydessään Sleepo noudattaa voimassa olevasta lainsäädännöstä johtuvia pakottavia sääntöjä.

Tilaus

Tilaukset tehdään www.sleepo.fi:n kautta tai puhelimitse +46 8 20 87 70. Tilauksen yhteydessä kauppasopimus tehdään vasta, kun Sleepo on vahvistanut tilauksen tilausvahvistuksella sähköpostitse.

Sleepo ei tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman huoltajan lupaa.

Kaikki kuvatiedot tulee nähdä kuvina, eikä niitä voida taata, että ne toistavat tuotteen tarkan ulkonäön ja luonteen. Sleepo varaa itsensä mahdollisiin tuotetietojen virheisiin ja pidättää oikeuden muuttaa tuotetietoja ja hintoja ilman ennakkoilmoitusta.

Voidaksesi tehdä ostoksia Sleepon verkkosivujen kautta, sinun tulee hyväksyä käyttöehdot. Hyväksymällä käyttöehdot sitoudut noudattamaan ehtoja kokonaisuudessaan ja hyväksyt, että olet lukenut henkilötietoja koskevat tiedot ja suostut henkilötietojen ja evästeiden käyttöön Sleepo tietosuojaselosteen mukaisesti.

Mikäli varastotilan määrittelyssä ilmenee epätarkkuuksia, Sleepo pidättää oikeuden korjata ne jälkikäteen. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että jos Sleepon valikoimassa oleva tuote on lopetettu tai se ei jostain muusta syystä ole kohtuullisin ponnisteluin saatavilla, Sleepo ei ole velvollinen toimittamaan tällaista tuotetta huolimatta siitä, että asiakas on tilannut samanlaisen tuotteen. kuten edellä.

Sohvia, koristetyynyjä, verhoja, pyyhkeitä ja muita kankaita tilattaessa Sleepo suosittelee, että tilaus tehdään kerralla, sillä eri tuotannossa voi olla erivärisiä kankaan sävyjä värikylpyjen takia. Sleepo ei voi taata täsmälleen samaa sävyä, jos tilaus jaetaan ja tehdään kahdessa eri yhteydessä.

Koska on tärkeää pitää toimitusajat asiakkaalle mahdollisimman lyhyinä, emme voi peruuttaa tilausta, joka on tilaushetkellä varastossa. Tämä tarkoittaa myös sitä, että jos haluat lykätä tilausta, sinun tulee soittaa meille numeroon +468 20 87 70, niin voimme tehdä tilauksen yhdessä ja siten lykätä tilausta. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta lykätä tilausta yli 1 kuukaudelle.

Toimitus

Toimitukset hoidetaan yhteistyössä DHL:n ja Postin kanssa ja ne tapahtuvat kotiin tai lähimpään noutopisteeseen.

Tarjoamme aina ilmaisen toimituksen yli 79 euron tilauksille* pienemmille paketeille, jotka voidaan lähettää noutopisteeseen. Ostoskorit, joiden arvo on 79 euroa tai vähemmän, maksavat 7 euroa toimituskuluja.

Suuremmat toimitukset/tuotteet toimitetaan kotiin kuljetettuna seuraavaan hintaan:

a) Postinumerot 00002-92999: 39 EUR

b) Postinumerot 93000-99999: 99 EUR

*) Ei toimituksia Ahvenanmaalle.

Tilauksesi toimitusaika löytyy tilausvahvistuksesta.

Ympäristösyistä ja hyvän palvelun vuoksi pyrimme aina yhdistämään tilauksesi. Silloin pidemmän toimitusajan tuote määrittää toimitusajan. Poikkeuksia voi kuitenkin olla ja joissain tapauksissa tuotteet voidaan toimittaa eri ajankohtina, jos ne lähetetään eri varastoista. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksesi tarkasta toimituksesta. Toimitamme kaikkiin osoitteisiin koko Suomessa paitsi Ahvenanmaalle ja niille, jotka edellyttävät laivakuljetusta.

Sängyt ja muut suuret tuotteet toimitetaan DHL:n ja Postin yhteistyönä. Kun tuote/tuotteet ovat saapuneet DHL:lle, saat ilmoituksen puhelimitse ehdotetusta toimituspäivästä ja aikavälistä. Toimitukset tarjotaan arkisin klo 8.00–17.00 välillä.

Huomaa, että emme voi taata toimitusta ilta-aikaan tai koko aikavälin kuluessa. Kuljetusyritys ehdottaa toimitusaikaa, ja aikaväli koostuu 4-6 tunnin välisestä ajasta (esim. klo 8.00–12.00). On tärkeää, että pysyt kotona koko toimitusaikavälin ajan.

Varastossa olevat pienet tuotteet, kuten vuodevaatteet, tyynyt, peitot jne., toimitetaan lähimmälle DHL- tai Postin noutopisteelle, yleensä 3-5 työpäivän kuluessa Suomessa. Teemme yhteistyötä DHL:n kanssa tämän tyyppisessä toimituksessa. Sleepo pyrkii aina varmistamaan, että saat tuotteesi mahdollisimman nopeasti.

On tärkeää, että annat suomalaisen matkapuhelinnumeron sekä kotiinkuljet

Toimituksen poikkeamat

Mikäli noutamatta jätettyjä tilauksia ei noudeta noutopisteestä, Sleepolla on oikeus veloittaa asiakasta 25 EUR jokaista noutamatta jätettyä tilausta kohden.

Mikäli peruutat tilauksesi tai kieltäydyt vastaanottamasta sitä sen jälkeen, kun tilaus on lähtenyt varastoltamme, Sleepolla on oikeus veloittaa asiakasta 49 EUR.

Niin sanottu "bomkörning", joka tarkoittaa sitä, että olet varannut toimituksen, mutta et ole paikalla toimituksen yhteydessä, antaa Sleepolle oikeuden veloittaa asiakasta 49 EUR.

Mikäli asiakas estää kotiinkuljetuksen, Sleepolla on oikeus veloittaa tilaajaa 49 EUR. Estynyt kotiinkuljetus tarkoittaa sitä, että perut ostoksesi vaiheessa, jossa tilauksesi on jo lähtenyt varastoltamme ja on matkalla/tai jo saapunut terminaaliin kaupungissasi. Sleepolla on myös oikeus veloittaa tämä kustannus, jos asiakas ei vastaanota lähetystä toistuvista yrityksistä huolimatta tai sovitun toimitusajan jälkeen kuljetusyrityksen kanssa.

Muutos osoitteeseen tai yhteystietoihin samassa kaupungissa, jossa muutos on tehty tilauksen lähdettyä varastostamme, aiheuttaa hallinnointimaksun 25 EUR.

Osoitteen tai yhteystietojen muutos toiseen kaupunkiin (kotiinkuljetusta koskien), jossa muutos tehdään tilauksen lähdettyä varastostamme, aiheuttaa hallinnointi-/toimitusmaksun 49 EUR.

Muista, että asiakkaan tulee aina pystyä todistamaan henkilöllisyytensä tuotteiden noudon/toimituksen yhteydessä.

Toimituksen yhteydessä: Tarkista tilaus

Kun vastaanotat toimituksen, sinun tulee tarkistaa, onko pakkaus vaurioitunut (älä anna stressaantunut kuljettaja estää sinua tekemästä tätä). Mahdolliset vauriot on merkittävä kuljettajan/toimituspisteen rahtikirjaan/avin.

HUOMIO! Jos vahinkoa ei todeta, reklamaatiota ei voida tehdä. Sekä ilmeiset pakkausvauriot että piilovauriot tulee dokumentoida kuvilla, sekä pakkauksen kanssa että ilman, ja lähettää meille sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi. Reklamaatioita, joita ei ole tehty 3 päivän kuluessa toimituksen jälkeen, toimituspäivä mukaan lukien, ei hyväksytä.

Hyväksyttyjen kuljetusvaurioiden yhteydessä vaihdamme tuotteen osia tai koko tuotteen sen mukaan, kumpi on helpoin ja edullisin. Kuljetusyhtiömme ei nouta vahingoittunutta tuotetta takaisin, vaan säilytät sen tai heität sen pois sovittuasi asiakaspalvelun kanssa.

Toimituksen yhteydessä sinun tulee asiakkaana allekirjoittaa kuljettajan rahtikirja, jossa vahvistat toimituksen suorittamisen tai vaihtoehtoisesti ilmoitat vahingosta. Jos et vastoin todennäköisyyttä ole kotona toimitushetkellä, olet luopunut valitusoikeudesta.

Toimituksen takuu

Viivästyessä Sleepo korvaa enintään 100 euroa viivästyneen kohteen arvosta. Korvaus lasketaan seuraavasti:

7 - 11 työpäivää myöhässä: 2,5 % tuotteen arvosta

12-17 työpäivää myöhässä: 5% tuotteen arvosta

18 tai enemmän arkipäivää myöhässä: 7,5 % tuotteen arvosta

Palautus ja peruuttamisoikeus

*Tarkista, että toimitustakuumme ei koske tilauksia BLACKWEEKin aikana (20/11-27/11-2023). Tämä johtuu siitä, että sekä varastollamme että kuljetusyhtiöillämme on suuri kuormitus tänä aikana, emmekä siksi voi taata tarkkoja toimitusaikoja.

Lähestyä

Sleepossa sinulla on peruutusoikeus, mikä tarkoittaa, että voit aina palauttaa tuotteesi 14 päivän sisällä toimituksen vastaanottamisesta tai lähetyksen noutamisesta.

Jos haluat palauttaa tilauksesi, käytä palautuskuittia, joka tulee toimituksen yhteydessä postiin. Kotiinkuljetuksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun (info@sleepo.fi) niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen.

Peruuttamisoikeus

Jos haluat peruuttaa ostoksesi, noudata yllä olevia ohjeita. Jos haluat ilmoittaa meille muulla tavalla, löydät Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta (www.kkv.fi) esimerkin peruuttamislomakkeesta, jota voit käyttää. Voit myös käyttää omaa lomakettamme (linkki).

Tavaran kunto

Sängyt, huonekalut ja kalusteet voidaan palauttaa, mikäli tuotetta ei ole koottu tai käytetty. Esimerkiksi sängyissä, sohvissa, pöydissä ja tuoleissa jalkoja ei saa rikkoa ja ne on asennettu huonekaluihin mahdollisen palautuksen varalta.

Jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, sinulta veloitetaan arvon alennusta, vaikka tuotteessa olisi alkuperäinen pakkaus. Palautuksen tarkastelun jälkeen Sleepo tekee päätöksen arvon alenemisesta.

Kaikki sänkymme patjat, peitot ja makuutyynyt ovat hygieniatuotteita, ja ne on palautettaessa täysin käyttämättömiä ja palautettava alkuperäisessä laatikossaan. Takaamme, että kaikki tämän tyyppiset tuotteet ovat uusia toimituksen yhteydessä eivätkä ole olleet muiden asiakkaiden käytössä.

Vastuullisuus

Olet vastuussa siitä, että tuote on riittävän hyvin pakattu palautettavaksi ilman, että se on vaurioitunut tai likainen kuljetuksen aikana. Koska myös alkuperäisen pakkauksen tulee olla ehjä, kun tuotteesi saapuu meille, sinun on käytettävä ulkopakkausta. Kiinnitä sitten palautuslappu ulkopakkaukseen, älä tuotteen alkuperäiseen pakkaukseen.

Jos päätät olla käyttämättä palautuskuittejamme palautuksen yhteydessä, kuljetusvastuu siirtyy sinulle asiakkaana huolehtimaan palautuksen toimituksesta ja huolehtimaan siitä, että tavarat saapuvat meille. On suositeltavaa käyttää vaihtoehtoa, jolla voit seurata pakettia.

Palautusosoite:

Sleepo AB / LGT Logistics AB

Verkstadsgatan 15

54350 Tibro Ruotsi

Poikkeus

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta ostaessasi tuotetta, joka on erityisesti valmistettu/tilattu tai muuten mukautettu sinua varten. Tämä koskee esimerkiksi tuotemerkki Inbed Sweden, Innovation, Forms ja Mille Notti, joiden tuotteet valmistetaan tietyllä kankaalla ja värillä juuri sinua varten.

Peruuttamisoikeus ja avoin osto ei koske yritysasiakkaita.

Emme tarjoa peruutusoikeutta tuotteille, jotka ostetaan ja noudetaan showroomistamme osoitteesta Markvardsgatan 9, Tukholma.

Palautuskulut

Palautusmaksu on 7 euroa, kun palautus tapahtuu postitoimiston kautta ja 39 euroa, kun lähetys palautetaan kotoa.

Maksun palautus

Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme tuotteen summan/oikaisemme tuotteen laskun, pois lukien palautuksen toimituskulut. Palautus tapahtuu 14 päivän sisällä palautuksen saapumisesta varastollemme. Asiakkaan tulee aina toimittaa toimituskuitti tai kuitti kotiinkuljetuksesta, mikäli se on tarpeen palauttamisen osoittamiseksi

Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@sleepo.fi. Tarkat peruutus- ja palautusohjeet sekä peruutuslomakkeen löydät täältä.

Kampanjat ja tarjoukset

Sleepo voi ajoittain tarjota verkkosivuilla kampanjoita, joilla voi olla näissä ehdoissa mainittua edullisemmat ehdot, esim. koskien maksua tai pidennettyä peruuttamisoikeutta. Nämä edullisemmat ehdot ovat voimassa niin kauan kuin kampanja on käynnissä ja Sleepon kampanjan yhteydessä määrittämille tuotteille. Sleepo pidättää oikeuden peruuttaa tällaiset tarjoukset milloin tahansa. Kampanjan keskeyttämisen tai peruuttamisen yhteydessä näitä ehtoja sovelletaan ilman muutoksia. Sivuston tiettyjen tuotteiden tarjoukset ovat voimassa rajoitetun ajan ja niin kauan kuin tavaraa riittää.

Valitus

Kuluttajaostolaki antaa sinulle oikeuden mainostaa tuotetta kolmen vuoden kuluessa. Tämä edellyttää, että kaikkia hoito-ohjeita on noudatettu ja normaalia hoitoa on noudatettu. Reklamaatiotapauksessa vika tulee ilmoittaa mahdollisimman pian tai heti kun vika on havaittu. Ilmoitus tavaran virheistä on tehtävä kohtuullisessa ajassa eli 2 kuukauden kuluessa.

Jos tavarassa on näkyviä virheitä, ilmoitus tulee tehdä tarkastettuasi tavarasi välittömästi toimituksen jälkeen, jotta ei voi olla epäilystäkään siitä, ettei vahinko ole aiheutunut sen vastaanottamisen jälkeen. Jos reklamaatio havaitaan vastaanotettaessa, pakkaus on säilytettävä eikä tuotetta saa käyttää.

Jotta voimme käsitellä valituksesi nopeasti ja sujuvasti, tarvitsemme sinulta seuraavat asiakirjat.

 

  1. Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
  2. Selkeä kuvaus ongelmasta
  3. Valokuvat koko tuotteesta ja virheestä.

 

Tämän jälkeen lähetät valituksen sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi

Hyväksytyssä reklamaatiossa vaihdamme tuotteen osia tai koko tuotteen sen mukaan, kumpi on helpoin ja edullisin. Kuljetusyhtiömme ei nouta vahingoittunutta tuotetta takaisin, vaan hävität sen itse sovittuasi asiakaspalvelun.

Takuu

Sleepo myy sänkyjä rungo- ja jousimurtumistakuulla sekä moottoreiden ja säädettävien sänkyjen takuulla. Takuun pituus on ilmoitettu verkkosivuillamme kunkin tuotteen kuvauksessa. Sleepolla on aina kuluttajaostolain mukainen 3 vuoden reklamaatiooikeus. Kaikki takuut ovat voimassa Suomessa.

Tuotetakuu kattaa vain alkuperäiset viat, ts. viat, jotka olivat tuotteessa toimituksen yhteydessä. Sleepon ja vastaavan toimittajan on varmistettava nämä valmistusvirheet.

Huomaa, että ostaessasi valonlähteen toisen tuotteen kanssa tai ilman, takuu ei ole voimassa.

Maksutapa

Sleepo käyttää Svea Checkoutia.

Laskusi aktivoidaan, kun tuotteesi on lähetetty. Huomioithan, että jos tilauksessasi on useita tuotteita ja ne lähetetään eri huolitsijoilta, lasku voidaan aktivoida ensimmäisen tuotteen lähettämisen yhteydessä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää.

Lue Svean täydelliset tiliehdot. Svea käsittelee henkilötietoja voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Henkilötietopolitiikka

Sleepo vastaa siitä, että ostosten yhteydessä annettuja henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Hyväksymällä ehdot hyväksyt tietojesi tallentamisen tilauksesi käsittelyä ja ostoksen suorittamista varten, tulevien ostosten helpottamiseksi, tilauksesi tilan päivittämisen mahdollistamiseksi ja tarjousten lähettämiseksi Sleepo.se:lta tai Sleepolta. se kumppaneita. Lue lisää Sleepo tietosuojakäytännöstä.

Asiakkaana voit käyttää tallennettuja tietoja, muuttaa niitä tai pyytää poistamista. Voit myös peruuttaa suostumuksesi tarjousten vastaanottamiseen milloin tahansa.

Hintatakuu

Me Sleepolla haluamme sinun tuntevan olosi aina turvalliseksi, että tarjoamme sinulle asiakkaana markkinoiden parhaat hinnat.

Jos ostit meiltä tuotteen ja sitten seitsemän (7) päivän kuluessa siitä, kun ostit tuotteen meiltä, ​​löydät saman tuotteen halvemmalla suomalaisesta verkkokaupasta (eli ".fi"), joka käy kauppaa euroissa. , maksamme sinulle takaisin hintamme ja halvemman hinnan välisen erotuksen.

Jotta olet oikeutettu erotuksen palautukseen, sinun on yllä olevan ajan kuluessa osoitettava meille, että voit ostaa samaa merkkiä, mallia ja kokoa olevana asiakkaana halvemmalla kuin meiltä. Todistat tämän lähettämällä meille linkin, joka osoittaa tämän selvästi (leikattuja kaatopaikkoja ei hyväksytä).

Mikäli kilpailijoiden hintoihin lisätään toimitus-, tulli- tai muut maksut, kaikki tällaiset maksut on sisällytettävä vertailuun. Kaikkien toisen verkkokaupan ehtojen tulee olla samat tai paremmat kuin meillä, jotta hintatakuu on voimassa. Ratkaisevaa on myös toimitusaika eli se, että toimitusaika toisessa yrityksessä ei ole pidempi kuin Sleepolla.

Riidat ja lainvalinta

Kiistatilanteissa Sleepo noudattaa Kuluttajariitalautakunnan yleisiä suosituksia. Euroopan komission käynnistämä vaihtoehtoinen riitojenratkaisujärjestelmä on verkkojärjestelmä, joka helpottaa kuluttajien ja elinkeinonharjoittajien välisten mahdollisten riitojen ratkaisemista. Tämä järjestelmä (ADR/ODR) vaihtoehtoinen riidanratkaisu tai online-riitojenratkaisu on saatavilla osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jos sinulla on kysyttävää Sleepon osto- ja toimitusehdoista, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse: +46 8 20 87 70 tai sähköpostitse: info@sleepo.fi.

 

11.2.2022

Olet katsonut aiemmin

Aina Sleepossa!

Ilmainen toimitus yli 79 € *Ei huonekalut
Sleepo tarjoaa Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Ei huonekalut 14pv palautusoikeus
Ei huonekalut 14pv palautusoikeus
;