Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut Pidennetty avoin osto 31.1.2023 asti

OSTOEHDOT

Seuraavat ostoehdot (jäljempänä ehdot) koskevat Sleepo AB:n, 556857-0146, (jäljempänä Sleepo) sänkyjen, huonekalujen, kalusteiden ja muun irtaimen omaisuuden (jäljempänä Tuotteet) myyntiä. ellei asianomaisen asiakkaan (jäljempänä Asiakas) ja Sleepon välillä ole erikseen kirjallisesti toisin sovittu. Kuluttajille myydessään Sleepo noudattaa voimassa olevasta lainsäädännöstä johtuvia pakottavia sääntöjä.

Tilaus

Tilaukset tehdään www.sleepo.fi:n kautta tai puhelimitse +46 8 20 87 70. Tilauksen yhteydessä kauppasopimus tehdään vasta, kun Sleepo on vahvistanut tilauksen tilausvahvistuksella sähköpostitse.

Sleepo ei tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman huoltajan lupaa.

Kaikki kuvatiedot tulee nähdä kuvina, eikä niitä voida taata, että ne toistavat tuotteen tarkan ulkonäön ja luonteen. Sleepo varaa itsensä mahdollisiin tuotetietojen virheisiin ja pidättää oikeuden muuttaa tuotetietoja ja hintoja ilman ennakkoilmoitusta.

Voidaksesi tehdä ostoksia Sleepon verkkosivujen kautta, sinun tulee hyväksyä käyttöehdot. Hyväksymällä käyttöehdot sitoudut noudattamaan ehtoja kokonaisuudessaan ja hyväksyt, että olet lukenut henkilötietoja koskevat tiedot ja suostut henkilötietojen ja evästeiden käyttöön Sleepo tietosuojaselosteen mukaisesti.

Mikäli varastotilan määrittelyssä ilmenee epätarkkuuksia, Sleepo pidättää oikeuden korjata ne jälkikäteen. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että jos Sleepon valikoimassa oleva tuote on lopetettu tai se ei jostain muusta syystä ole kohtuullisin ponnisteluin saatavilla, Sleepo ei ole velvollinen toimittamaan tällaista tuotetta huolimatta siitä, että asiakas on tilannut samanlaisen tuotteen. kuten edellä.

Sohvia, koristetyynyjä, verhoja, pyyhkeitä ja muita kankaita tilattaessa Sleepo suosittelee, että tilaus tehdään kerralla, sillä eri tuotannossa voi olla erivärisiä kankaan sävyjä värikylpyjen takia. Sleepo ei voi taata täsmälleen samaa sävyä, jos tilaus jaetaan ja tehdään kahdessa eri yhteydessä.

Koska on tärkeää pitää toimitusajat asiakkaalle mahdollisimman lyhyinä, emme voi peruuttaa tilausta, joka on tilaushetkellä varastossa. Tämä tarkoittaa myös sitä, että jos haluat lykätä tilausta, sinun tulee soittaa meille numeroon +468 20 87 70, niin voimme tehdä tilauksen yhdessä ja siten lykätä tilausta. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta lykätä tilausta yli 1 kuukaudelle.

Toimitus

Toimitukset hoitaa DHL yhteistyössä Postin kanssa. Ne tapahtuvat sekä kotiin että/tai lähimpään toimituspisteeseen. Pienempien pakettien toimitus tapahtuu välittäjälle ja maksaa 7 euroa. Isommat toimitukset/tuotteet lähetetään kotiinkuljetuksella hintaan 39 euroa. Löydät tilauksesi toimitusajan tilausvahvistuksestasi.

Ympäristösyistä ja hyvän palvelun vuoksi pyrimme aina toimittamaan tilauksesi yhdessä. Tällöin ajan määrää se tuote, jonka toimitusaika on pisin. Joitakin poikkeamia voi kuitenkin esiintyä ja joissain tapauksissa tavarat voidaan toimittaa eri aikoina, jos ne toimitetaan eri varastoista. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksestasi. Toimitamme kaikkiin osoitteisiin ympäri Suomen paitsi Ahvenanmaalle ja laivakuljetusta vaativiin osoitteisiin.

Sängyt ja muut isommat tuotteet toimitetaan DHL:n kanssa yhteistyössä Postin kanssa. Kun tuotteet ovat saapuneet DHL:lle, sinulle ilmoitetaan puhelimitse ehdotetulla toimituspäivämäärällä ja -aikaikkunalla. Toimitukset tarjotaan arkisin välillä 08.00 ja 18.00.

Huomioithan, että emme voi taata toimitusta iltaisin tai koko valikoiman sisällä. Huolitsijan tehtävänä on ehdottaa toimitusaikaa ja että aikaehdotus koostuu 4-6 tunnin välein (esim. 08.00-12.00). On tärkeää, että sinä asiakkaana pysyt kotona koko toimitukseen varatun ajan

Pienemmät varastotuotteet, kuten vuodevaatteet, tyynyt, peitot jne., toimitetaan lähimmän DHL:n tai Postiombudin kautta, normaalisti 3-5 arkipäivän sisällä Suomen sisällä. Teemme yhteistyötä DHL:n kanssa tämäntyyppisissä toimituksissa. Sleepo pyrkii aina varmistamaan, että saat tuotteesi mahdollisimman nopeasti.

Sekä kotiinkuljetuksessa että jakelupisteessä noudettaessa on tärkeää, että sinä asiakkaana syötät suomalaisen matkapuhelinnumeron saadaksesi ilmoituksen.

Toimituksen poikkeamat

Mikäli pakettia ei noudeta agentilta, Sleepolla on oikeus veloittaa asiakkaalta 25 euroa jokaisesta noutamattomasta tilauksesta.

Jos kieltäydyt tai peruutat tilauksesi sen jälkeen, kun tilaus on lähtenyt varastostamme, Sleepolla on oikeus veloittaa asiakkaalta 49 euroa.

Sleepolla on oikeus veloittaa asiakkaalta 49 euroa ns. toimituksesta, mikä tarkoittaa, että olet tilannut toimituksen, mutta et ole paikalla toimitushetkellä.

Asiakkaan aiheuttamasta kotiinkuljetuksen epäonnistumisesta Sleepolla on oikeus veloittaa asiakkaalta 39 euroa. Kotiin toimittamatta jättäminen tarkoittaa, että kadut ostostasi siinä vaiheessa, kun tilauksesi on jo lähtenyt varastoltamme ja on matkalla/on jo kaupunkisi terminaalissa. Sleepolla on myös oikeus veloittaa tämä hinta, jos asiakas ei saa lähetystä toistuvista yhteydenottoyrityksistä huolimatta tai kuljetusyrityksen kanssa sovitun toimitusajan jälkeen.

Osoitteen ja yhteystietojen muutoksesta samassa kaupungissa, jossa muutos vastaanotetaan, tilauksen poistuttua varastosta peritään 25 euron hallintomaksu.

Osoitteen ja yhteystietojen muutoksesta toiseen kaupunkiin (koskee kotiinkuljetusta), jossa muutos vastaanotetaan tilauksen lähtemisen jälkeen, veloitetaan 49 euron hallintomaksu/lähetysmaksu.

Muista, että sinun tulee asiakkaana aina pystyä näyttämään henkilöllisyytensä tuotteita luovuttaessa/toimitettaessa.

Toimituksen yhteydessä: Tarkista tilaus

Kun vastaanotat toimituksen, sinun tulee tarkistaa, onko pakkaus vaurioitunut (älä anna stressaantunut kuljettaja estää sinua tekemästä tätä). Mahdolliset vauriot on merkittävä kuljettajan/toimituspisteen rahtikirjaan/avin.

HUOMIO! Jos vahinkoa ei todeta, reklamaatiota ei voida tehdä. Sekä ilmeiset pakkausvauriot että piilovauriot tulee dokumentoida kuvilla, sekä pakkauksen kanssa että ilman, ja lähettää meille sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi. Reklamaatioita, joita ei ole tehty 3 päivän kuluessa toimituksen jälkeen, toimituspäivä mukaan lukien, ei hyväksytä.

Hyväksyttyjen kuljetusvaurioiden yhteydessä vaihdamme tuotteen osia tai koko tuotteen sen mukaan, kumpi on helpoin ja edullisin. Kuljetusyhtiömme ei nouta vahingoittunutta tuotetta takaisin, vaan säilytät sen tai heität sen pois sovittuasi asiakaspalvelun kanssa.

Toimituksen yhteydessä sinun tulee asiakkaana allekirjoittaa kuljettajan rahtikirja, jossa vahvistat toimituksen suorittamisen tai vaihtoehtoisesti ilmoitat vahingosta. Jos et vastoin todennäköisyyttä ole kotona toimitushetkellä, olet luopunut valitusoikeudesta.

Toimituksen takuu

Viivästyessä Sleepo korvaa enintään 100 euroa viivästyneen kohteen arvosta. Korvaus lasketaan seuraavasti:

7 - 11 työpäivää myöhässä: 2,5 % tuotteen arvosta

12-17 työpäivää myöhässä: 5% tuotteen arvosta

18 tai enemmän arkipäivää myöhässä: 7,5 % tuotteen arvosta

Palautus ja peruuttamisoikeus

Lähestyä

Sleepossa sinulla on peruutusoikeus, mikä tarkoittaa, että voit aina palauttaa tuotteesi 14 päivän sisällä toimituksen vastaanottamisesta tai lähetyksen noutamisesta.

Jos haluat palauttaa tilauksesi, käytä palautuskuittia, joka tulee toimituksen yhteydessä postiin. Kotiinkuljetuksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun (info@sleepo.fi) niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen.

Peruuttamisoikeus

Jos haluat peruuttaa ostoksesi, noudata yllä olevia ohjeita. Jos haluat ilmoittaa meille muulla tavalla, löydät Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta (www.kkv.fi) esimerkin peruuttamislomakkeesta, jota voit käyttää. Voit myös käyttää omaa lomakettamme (linkki).

Tavaran kunto

Sängyt, huonekalut ja kalusteet voidaan palauttaa, mikäli tuotetta ei ole koottu tai käytetty. Esimerkiksi sängyissä, sohvissa, pöydissä ja tuoleissa jalkoja ei saa rikkoa ja ne on asennettu huonekaluihin mahdollisen palautuksen varalta.

Jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, sinulta veloitetaan arvon alennusta, vaikka tuotteessa olisi alkuperäinen pakkaus. Palautuksen tarkastelun jälkeen Sleepo tekee päätöksen arvon alenemisesta.

Kaikki sänkymme patjat, peitot ja makuutyynyt ovat hygieniatuotteita, ja ne on palautettaessa täysin käyttämättömiä ja palautettava alkuperäisessä laatikossaan. Takaamme, että kaikki tämän tyyppiset tuotteet ovat uusia toimituksen yhteydessä eivätkä ole olleet muiden asiakkaiden käytössä.

Vastuullisuus

Olet vastuussa siitä, että tuote on riittävän hyvin pakattu palautettavaksi ilman, että se on vaurioitunut tai likainen kuljetuksen aikana. Koska myös alkuperäisen pakkauksen tulee olla ehjä, kun tuotteesi saapuu meille, sinun on käytettävä ulkopakkausta. Kiinnitä sitten palautuslappu ulkopakkaukseen, älä tuotteen alkuperäiseen pakkaukseen.

Jos päätät olla käyttämättä palautuskuittejamme palautuksen yhteydessä, kuljetusvastuu siirtyy sinulle asiakkaana huolehtimaan palautuksen toimituksesta ja huolehtimaan siitä, että tavarat saapuvat meille. On suositeltavaa käyttää vaihtoehtoa, jolla voit seurata pakettia.

Palautusosoite:

Sleepo AB / LGT Logistics AB

Verkstadsgatan 15

54350 Tibro Ruotsi

Poikkeus

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta ostaessasi tuotetta, joka on erityisesti valmistettu/tilattu tai muuten mukautettu sinua varten. Tämä koskee esimerkiksi tuotemerkki Inbed Sweden, Innovation, Forms ja Mille Notti, joiden tuotteet valmistetaan tietyllä kankaalla ja värillä juuri sinua varten.

Peruuttamisoikeus ja avoin osto ei koske yritysasiakkaita.

Emme tarjoa peruuttamisoikeutta tuotteille, jotka ostetaan ja noudetaan myymälästämme osoitteessa Markvardsgatan 9, Tukholma.

Palautuskulut

Palautusmaksu on 7 euroa, kun palautus tapahtuu postitoimiston kautta ja 39 euroa, kun lähetys palautetaan kotoa.

Maksun palautus

Kun palautuksesi on saapunut meille, hyvitämme tuotteen summan/oikaisemme tuotteen laskun, pois lukien palautuksen toimituskulut. Palautus tapahtuu 14 päivän sisällä palautuksen saapumisesta varastollemme. Asiakkaan tulee aina toimittaa toimituskuitti tai kuitti kotiinkuljetuksesta, mikäli se on tarpeen palauttamisen osoittamiseksi

Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@sleepo.fi. Tarkat peruutus- ja palautusohjeet sekä peruutuslomakkeen löydät täältä.

Kampanjat ja tarjoukset

Sleepo voi ajoittain tarjota verkkosivuilla kampanjoita, joilla voi olla näissä ehdoissa mainittua edullisemmat ehdot, esim. koskien maksua tai pidennettyä peruuttamisoikeutta. Nämä edullisemmat ehdot ovat voimassa niin kauan kuin kampanja on käynnissä ja Sleepon kampanjan yhteydessä määrittämille tuotteille. Sleepo pidättää oikeuden peruuttaa tällaiset tarjoukset milloin tahansa. Kampanjan keskeyttämisen tai peruuttamisen yhteydessä näitä ehtoja sovelletaan ilman muutoksia. Sivuston tiettyjen tuotteiden tarjoukset ovat voimassa rajoitetun ajan ja niin kauan kuin tavaraa riittää.

Valitus

Kuluttajaostolaki antaa sinulle oikeuden mainostaa tuotetta kolmen vuoden kuluessa. Tämä edellyttää, että kaikkia hoito-ohjeita on noudatettu ja normaalia hoitoa on noudatettu. Reklamaatiotapauksessa vika tulee ilmoittaa mahdollisimman pian tai heti kun vika on havaittu. Ilmoitus tavaran virheistä on tehtävä kohtuullisessa ajassa eli 2 kuukauden kuluessa.

Jos tavarassa on näkyviä virheitä, ilmoitus tulee tehdä tarkastettuasi tavarasi välittömästi toimituksen jälkeen, jotta ei voi olla epäilystäkään siitä, ettei vahinko ole aiheutunut sen vastaanottamisen jälkeen. Jos reklamaatio havaitaan vastaanotettaessa, pakkaus on säilytettävä eikä tuotetta saa käyttää.

Jotta voimme käsitellä valituksesi nopeasti ja sujuvasti, tarvitsemme sinulta seuraavat asiakirjat.

 

  1. Tilausnumerosi (löydät tämän tilausvahvistuksestasi)
  2. Selkeä kuvaus ongelmasta
  3. Valokuvat koko tuotteesta ja virheestä.

 

Tämän jälkeen lähetät valituksen sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi

Hyväksytyssä reklamaatiossa vaihdamme tuotteen osia tai koko tuotteen sen mukaan, kumpi on helpoin ja edullisin. Kuljetusyhtiömme ei nouta vahingoittunutta tuotetta takaisin, vaan hävität sen itse sovittuasi asiakaspalvelun.

Takuu

Sleepo myy sänkyjä rungo- ja jousimurtumistakuulla sekä moottoreiden ja säädettävien sänkyjen takuulla. Takuun pituus on ilmoitettu verkkosivuillamme kunkin tuotteen kuvauksessa. Sleepolla on aina kuluttajaostolain mukainen 3 vuoden reklamaatiooikeus. Kaikki takuut ovat voimassa Suomessa.

Tuotetakuu kattaa vain alkuperäiset viat, ts. viat, jotka olivat tuotteessa toimituksen yhteydessä. Sleepon ja vastaavan toimittajan on varmistettava nämä valmistusvirheet.

Huomaa, että ostaessasi valonlähteen toisen tuotteen kanssa tai ilman, takuu ei ole voimassa.

Maksutapa

Sleepo käyttää Svea Checkoutia.

Laskusi aktivoidaan, kun tuotteesi on lähetetty. Huomioithan, että jos tilauksessasi on useita tuotteita ja ne lähetetään eri huolitsijoilta, lasku voidaan aktivoida ensimmäisen tuotteen lähettämisen yhteydessä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää.

Lue Svean täydelliset tiliehdot. Svea käsittelee henkilötietoja voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Henkilötietopolitiikka

Sleepo vastaa siitä, että ostosten yhteydessä annettuja henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Hyväksymällä ehdot hyväksyt tietojesi tallentamisen tilauksesi käsittelyä ja ostoksen suorittamista varten, tulevien ostosten helpottamiseksi, tilauksesi tilan päivittämisen mahdollistamiseksi ja tarjousten lähettämiseksi Sleepo.se:lta tai Sleepolta. se kumppaneita. Lue lisää Sleepo tietosuojakäytännöstä.

Asiakkaana voit käyttää tallennettuja tietoja, muuttaa niitä tai pyytää poistamista. Voit myös peruuttaa suostumuksesi tarjousten vastaanottamiseen milloin tahansa.

Hintatakuu

Me Sleepolla haluamme sinun tuntevan olosi aina turvalliseksi, että tarjoamme sinulle asiakkaana markkinoiden parhaat hinnat.

Jos ostit meiltä tuotteen ja sitten seitsemän (7) päivän kuluessa siitä, kun ostit tuotteen meiltä, ​​löydät saman tuotteen halvemmalla suomalaisesta verkkokaupasta (eli ".fi"), joka käy kauppaa euroissa. , maksamme sinulle takaisin hintamme ja halvemman hinnan välisen erotuksen.

Jotta olet oikeutettu erotuksen palautukseen, sinun on yllä olevan ajan kuluessa osoitettava meille, että voit ostaa samaa merkkiä, mallia ja kokoa olevana asiakkaana halvemmalla kuin meiltä. Todistat tämän lähettämällä meille linkin, joka osoittaa tämän selvästi (leikattuja kaatopaikkoja ei hyväksytä).

Mikäli kilpailijoiden hintoihin lisätään toimitus-, tulli- tai muut maksut, kaikki tällaiset maksut on sisällytettävä vertailuun. Kaikkien toisen verkkokaupan ehtojen tulee olla samat tai paremmat kuin meillä, jotta hintatakuu on voimassa. Ratkaisevaa on myös toimitusaika eli se, että toimitusaika toisessa yrityksessä ei ole pidempi kuin Sleepolla.

Riidat ja lainvalinta

Kiistatilanteissa Sleepo noudattaa Kuluttajariitalautakunnan yleisiä suosituksia. Euroopan komission käynnistämä vaihtoehtoinen riitojenratkaisujärjestelmä on verkkojärjestelmä, joka helpottaa kuluttajien ja elinkeinonharjoittajien välisten mahdollisten riitojen ratkaisemista. Tämä järjestelmä (ADR/ODR) vaihtoehtoinen riidanratkaisu tai online-riitojenratkaisu on saatavilla osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jos sinulla on kysyttävää Sleepon osto- ja toimitusehdoista, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse: +46 8 20 87 70 tai sähköpostitse: info@sleepo.fi.

 

11.2.2022

Olet katsonut aiemmin

Aina päällä Sleepo!

Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Sleepo tarjoaa Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Pidennetty avoin osto 31.1.2023 asti
Pidennetty avoin osto 31.1.2023 asti