Voi ei, pahottelemme tätä! Pyydämme ystävällisesti lähettämään seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi
Käsittelyaika: 2-4 päivää
Ikävää kuulla, että tuotteesi on saapunut viallisena! Pahoittelemme tilannetta ja autamme sinua mielellämme tässä asiassa. Jotta voimme käsitellä reklamaation mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti, pyydämme sinua lähettämään tarvittavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi.
Reklamaation käsittelyä varten tarvitsemme ensisijaisesti tilausnumerosi, joka löytyy tilausvahvistuksesta, jonka vastaanotit tilauksen yhteydessä sähköpostitse.
Tämän jälkeen pyydämme sinua antamaan yksityiskohtaisen kuvauksen siitä, miten ongelma on ilmennyt. Oliko vika alun perin olemassa, vai ilmenikö se kokoamisen tai käytön jälkeen? Kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti, jotta voimme käsitellä asian nopeasti ja tehokkaasti.
Tarvitsemme myös kuvia koko tuotteesta sekä kuvia tai videon, jotka havainnollistavat vian tai vikojen esiintymistä – ymmärrämme, että selkeiden kuvien ottaminen voi olla haastavaa.
Useimmissa tuotteissamme on tunnistes etiketti, josta haluamme myös kuvan. Se löytyy yleensä tuotteen pohjasta, esimerkiksi tuolin istuinosasta, pöytälevystä tai lamppujalasta. Joskus se voi sijaita myös tuotteen takapuolella, kuten lipastossa tai kaapissa. Jotkut tuotteet eivät kuitenkaan sisällä tunnistesinettiä, mutta voit silti lähettää reklamaation meille, vaikka et löytäisi sitä.
Jos vika oli alun perin olemassa, eli se oli jo pakkauksessa tuotteen purkamisen yhteydessä, pyydämme myös kuvia pakkauksen kaikista sivuista, sisäpakkauksesta sekä mahdollisista vaurioista, jotka näkyvät tuotteessa.
Kun olet lähettänyt kaikki tarvittavat tiedot yllä olevien ohjeiden mukaan, käsittelemme reklamaation. Vahvistamme sen vastaanottamisen 48 tunnin kuluessa ja tarjoamme usein ratkaisun 2-4 päivän sisällä.
Reklamaatiotilanteessa tarjoamme ensisijaisesti ratkaisun, jossa korjaamme ongelman. Mikäli se on mahdollista, voimme korvata osilla tai sopia hinnanalennuksesta vian osalta. Jos tuote on käyttökelvoton, vaihdamme sen luonnollisesti uuteen.
Mikäli tiedät jo, miten haluaisit, että reklamaatio käsitellään, voit mainita toiveesi sähköpostissasi, ja otamme sen huomioon pyrkien tarjoamaan toivomasi ratkaisun.
Jos olet valinnut laskulla maksamisen ja laskusi erääntyy pian, voit maksaa sen normaalisti; se ei vaikuta reklamaation käsittelyyn. Voit myös valita maksun lykkäämisen ilmaiseksi Svean kautta 14 päiväksi. Tämän voit tehdä helposti Svean sovelluksessa tai kirjautumalla heidän verkkosivuilleen. Valitse siellä "raportoi palautus", jolloin eräpäivä siirtyy. Mikäli tarvitset apua, voit ottaa yhteyttä Sveaan numeroon 0942423330 tai sähköpostitse asiakasinfo@svea.fi.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja reklamaation lähettämisestä, ota rohkeasti yhteyttä! Meidät tavoittaa sähköpostitse, chatin kautta tai puhelimitse.
Pahoittelemme kuulla ongelmastasi! Lähetä meille seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi
Käsittelyaika: 2-4 päivää
Ikävää kuulla, että tuotteessa on ilmennyt ongelma! Pahoittelemme tilannetta ja autamme sinua mielellämme. Lähetä meille tarvittavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi.
Reklamaation käsittelyä varten tarvitsemme ensisijaisesti tilausnumerosi, joka löytyy tilausvahvistuksesta, jonka vastaanotit tilauksen yhteydessä sähköpostitse.
Tämän jälkeen pyydämme sinua kuvaamaan, miten ongelma on syntynyt. Kuvaile se mahdollisimman tarkasti, jotta voimme käsitellä asian nopeasti. Miten tuotetta käsiteltiin, kun vika ilmeni? Oliko vika syntynyt ajan kuluessa, vai ilmenikö se äkillisesti?
Tarvitsemme myös kuvia koko tuotteesta sekä vian/vikojen kuvista tai videon, jos se havainnollistaa ongelmaa paremmin – joskus voi olla vaikea saada asiaa näkyviin pelkästään kuvassa. Useimmissa tuotteissamme on tunnistesinetti, josta haluamme myös kuvan. Se löytyy yleensä tuotteen pohjasta, kuten tuolin istuinosasta, pöytälevystä tai lamppujalasta. Jos et löydä sitä, voit silti lähettää reklamaation.
Kun olet lähettänyt kaikki tarvittavat tiedot, käsittelemme reklamaation. Vahvistamme sen vastaanottamisen 48 tunnin kuluessa ja tarjoamme ratkaisun 2-4 päivän sisällä.
Reklamaation käsittelyssä tarjoamme ensisijaisesti ratkaisun, jossa korjaamme ongelman. Mikäli se on mahdollista, voimme korvata osilla tai sopia hinnanalennuksesta vian osalta. Jos tuote on käyttökelvoton, vaihdamme sen tietenkin uuteen. Jos tiedät jo, miten haluaisit reklamaation käsiteltävän, voit mainita toiveesi sähköpostissasi, ja otamme sen huomioon käsittelyssä pyrkien tarjoamaan toivomasi ratkaisun.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja reklamaation lähettämisestä, ota rohkeasti yhteyttä! Meidät tavoittaa sähköpostitse, chatin kautta tai puhelimitse.
Pahoittelemme, että toimituksessa on ilmennyt ongelmia. Lähetä meille seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi
Tärkeää: Sähköpostin tulee saapua meille kolmen päivän sisällä vaurioituneen toimituksen vastaanottamisesta.
Käsittelyaika: 2-4 päivää
Ikävää, että tilauksesi on saapunut vaurioituneena! Pahoittelemme tilannetta ja autamme sinua mielellämme. Lähetä meille tarvittavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@sleepo.fi kolmen päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut vaurioituneen toimituksen.
Tarvitsemme ensisijaisesti tilausnumerosi, joka löytyy tilausvahvistuksesta, jonka vastaanotit tilauksen yhteydessä sähköpostitse.
Tämän jälkeen pyydämme sinua antamaan selkeän kuvauksen siitä, miten vaurio tapahtui. Kuvaile, miten toimitus eteni. Oliko vaurio paketin/pakettien ulkopuolella jo silloin, kun kuljettaja toi paketin? Syntyikö vaurio kuljettajan käsittelyssä? Huomasitko kuitissa, jonka allekirjoitit, että pakkauksessa oli vaurioita ennen kuin vastaanotit sen? Mikäli et, voitko selittää miksi? Pyydämme sinua kuvailemaan tilanteen niin yksityiskohtaisesti kuin mahdollista, jotta voimme käsitellä reklamaation nopeasti ja tehokkaasti.
Tarvitsemme myös kuvia pakkauksesta. Pyydämme kuvia pakkauksen kaikilta puolilta, sekä mahdollisuuksien mukaan kuvia vahingoittuneista kohdista. Haluamme myös kuvia mahdollisista sisäpakkausmateriaaleista. Lisäksi pyydämme kuvia koko tuotteesta sekä kuvia vauriosta/vauroista. Jos kuvien ottaminen on hankalaa, videomateriaali on myös hyödyllinen, sillä joskus vaurion näkyminen voi olla vaikeaa pelkästään kuvissa.
Kun olet lähettänyt kaikki tarvittavat tiedot, käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti. Lähetämme vahvistuksen reklamaation vastaanottamisesta 24 tunnin sisällä, ja tarjoamme yleensä ratkaisun 2-4 päivän kuluessa.
Reklamaation käsittelyssä tarjoamme ensisijaisesti ratkaisun, jossa korjaamme ongelman. Jos mahdollista, tarjoamme varaosia tai sovimme hinnanalennuksesta vaurioituneen tuotteen osalta. Mikäli tuote on käyttökelvoton, vaihdamme sen tietenkin uuteen. Jos tiedät jo, miten haluaisit asian ratkaistavan, mainitse toiveesi sähköpostissa, niin voimme ottaa sen huomioon käsittelyn aikana ja pyrkiä tarjoamaan haluamasi ratkaisun.
Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita reklamaation lähettämisestä, älä epäröi ottaa yhteyttä! Olemme tavoitettavissa sähköpostitse, chatin ja puhelimen kautta.
Pahoittelemme, että sinun on täytynyt ottaa yhteyttä meille tilauksesi ongelman vuoksi. Kiitämme, että olet lähettänyt tarvittavat tiedot! Tapaus tullaan ratkaisemaan mahdollisimman pian.
Vahvistamme sähköpostisi vastaanottamisen 48 tunnin sisällä ja pyrimme tarjoamaan ratkaisun 2-4 päivän kuluessa.
Jos olet unohtanut lähettää tarvittavat tiedot, voit täydentää ne jälkikäteen samalla sähköpostiketjulla, jotta voimme käsitellä asian nopeammin.
Reklamaatiota käsitellessämme tarjoamme ensisijaisesti ratkaisun, jossa autamme korjaamaan ongelman. Mikäli mahdollista, tarjoamme varaosat tai voimme sopia hinnanalennuksesta. Jos tuote on käyttökelvoton, vaihdamme sen. Jos tiedät jo, miten haluaisit reklamaation ratkaistavan, lisää toiveesi sähköpostiin, niin otamme sen huomioon käsittelyssä ja pyrimme tekemään parhaamme tarjotaksemme toivomasi ratkaisun.
Jos toimitusosoitteesi on muuttunut tilausvahvistuksestasi, ilmoita meille tästä. Voit lisätä uuden osoitteesi tai puhelinnumerosi nykyiseen sähköpostiketjuun.
Muista myös säilyttää pakkaus, kunnes asia on ratkaistu, ellei ole toisin sovittu.
Olemmeko jo sopineet ratkaisusta reklamaatiollesi?
Hinnan alennus
Jos olemme sopineet hinnanalennuksesta, palautus tapahtuu samalla tavalla kuin valitsit maksutavassa tilauksesi yhteydessä.
Varaosat
Jos olemme sopineet ratkaisusta, jossa lähetämme varaosan, saat tiedot toimitusajasta ja siitä, miten osa toimitetaan sinulle sähköpostitse. Jos se on kotiinkuljetus, kuljetusliike ottaa yhteyttä varataksesi toimitusajan heti, kun osa on lähetetty meiltä. Jos se on pienempi paketti ja menee noutopisteeseen, saat tekstiviestin, kun se on noudettavissa.
Uusi tuote
Jos olemme sopineet ratkaisusta, jossa lähetämme uuden tuotteen, saat tiedot toimitusajasta ja siitä, miten se toimitetaan sinulle sähköpostitse. Jos se on kotiinkuljetus, kuljetusliike ottaa yhteyttä varataksesi toimitusajan heti, kun tuote on lähetetty meiltä. Jos se on pienempi paketti ja menee noutopisteeseen, saat tekstiviestin, kun se on noudettavissa.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita, älä epäröi ottaa yhteyttä! Olemme tavoitettavissa sähköpostitse, chatin ja puhelimen kautta.
LASKU
Jos olet jo maksanut laskun, saat Svealta sähköpostia, jossa annetaan ohjeet palautuksen saamiseksi.
Jos et ole vielä maksanut laskua, saat Svealta hyvityslaskun 24 tunnin sisällä maksukorjauksesta. Hyvityslasku on "lasku" miinusmerkkisellä summalla, joten kun olet saanut sen, vähennät summan alkuperäisestä laskusta ja maksat jäljelle jäävän osan.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautuksesta, ota yhteyttä Sveaan sähköpostitse asiakasinfo@svea.fi tai soita numeroon 0942423330, niin he auttavat sinua.
KORTTIMAKSUSUORITUS
Jos olet valinnut maksaa suoraan kortilla ostopaikassa, saat palautuksen 2-5 pankkipäivän kuluessa.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautuksesta, ota yhteyttä Sveaan asiakasinfo@svea.fi tai soita numeroon 0942423330.
OSAMAKSU
Jos olet valinnut osamaksun, loppusumma päivittyy ja voit nähdä sen Svean sovelluksessa tai kirjautumalla heidän verkkosivustolleen 24 tunnin kuluessa maksukorjauksen jälkeen.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautuksesta, ota yhteyttä Sveaan asiakasinfo@svea.fi tai soita numeroon 0942423330.
SUORAMAKSU (Trustly)
Jos olet valinnut suoramaksun Trustlyn kautta, palautus kestää yleensä 2-5 päivää, poikkeustapauksessa jopa 14 päivää. Joissain tapauksissa saatat joutua tarkistamaan alkuperäisen ostopäivämäärän nähdäksesi sekä transaktion että palautuksen.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautuksesta, ota yhteyttä Sveaan asiakasinfo@svea.fi tai soita numeroon 0942423330.